Onze werkwijze

ANALYSE & PLANNING
Voor we starten met de uitwerking van een nieuw marketingproject, stellen we eerst een behoefte-analyse op voor uw project. We stemmen af wat uw doelen zijn, welke doelgroep u wil bereiken en welke stijl, aanpak en tone of voice u verkiest. Samen vertalen we al deze zaken in een concreet (online) marketingplan met verschillende pijlers. We maken als het ware een blauwdruk voor de uitwerking van uw marketingacties zodat u niet schiet met losse flodders.
ONTWIKKELING & UITVOERING
Van zodra de blauwdruk, uw (online) marketingplan klaar is, zullen we deze samen omzetten in concrete acties. De eerste start wordt genomen voor de volledige uitwerking van uw marketingplan. Bij een website zullen we starten met de technische uitbouw, zodat de website performant en stabiel wordt opgebouwd. Ook de eerste versie van de lay-out wordt op dat moment volledig uitgewerkt. Onze copywriter gaat aan de slag om wervende teksten te schrijven.
OPLEVERING & TERUGKOPPELING
De eerste oplevering is een spannend moment. Tijdens een korte, maar krachtige meeting bij u ter plaatse of bij ons op kantoor zullen we de huidige status van uw project overlopen. Niet alleen de techniciteit, maar ook de lay-out zal worden besproken en waar nodig, zullen correcties worden uitgevoerd, zodat uw project helemaal “eigen” is aan uw onderneming. Bij een website bespreken we tevens de mogelijkheden om de vorderingen op te volgen door onze mensen en uw eigen team.
OPLEIDING & OPVOLGING
Wanneer uw project wordt opgeleverd, stopt het niet. Onze mensen zullen een handleiding op maat maken van de door u gekozen oplossing, bijvoorbeeld een website, webshop of andere marketingoplossing. We leren u of uw mensen werken met uw nieuwe website, webshop of andere oplossing en staan klaar om eventuele vragen te beantwoorden. Ook na de oplevering blijven wij middels een betaalbare onderhoudsovereenkomst uw project opvolgen en bijsturen, zodat u een maximale return on investment kan bereiken. Een professionele SEO-opvolging kan bestaan uit technische SEO ingrepen, inhoudelijke SEO-aanpassingen, maar vaak ook een concurrentie analyse en continue monitoring van belangrijke parameters.
Vraag ons om een concurrentie analyse van uw belangrijkste competitors, zodat u weet welke acties u moet nemen.